Tuesday 10 May 2011

My Perfect Bestie ~♥

♥ Keysha Zaki ♥

Dear Keysha , you are my the best bestie that i have now , i love the way you can accept me who im , and i proud of yr self , coz u always make me pantient with all the trial , god give me , u always Defend me , even you dont know how i feel now ? my life Suck without you b ! , i hope oneday , god bless you will comeback here to always be mine ! and always here with me DearFriend . sometime , i wanna cry when i think all of that , but , you right dear , we have to slowtalk about that and always relax , to face the trial god give , even i dont wanna see her face anymore !! , now i dun wanna care about that anymore! , im not a kids anymore ~  i can do that ! , than coz you always make me strong Dear! you mu Friend+Lessy until my last breath ! remmber that ! , you are my perfect Bestie that i have now ! , you know , i loveyou since when we always Laugh together , hang together and we recognize each other , i love the way you understanding me , caring me same like yr lilsis , im gald ! coz im still have you in my own life , even you  far away form me ! , you always remmber the relation each other ! i love you dear! i hope you can face the Trial god give-ing you ! and i hope god bless you my Princeses"

Nadzreen ♥  Keysha

heyhey ;) , sorry laa sygz , aq dok amik pic korng bedue dok letak lam blogger aq ni , aq syng kau keysha , aq just nk kau tau yang aq ta penh lupe pasl persahbtan kitee dri dulu smpai skun k , betol ape yang kau penah ckp doe , orng yang kiter pk Stalker sbnanye dea bukn Stalker , but orng yang kiter pk not Stalker , but kenyataanye mmng Stalker ! , aq mmng bnci about someone dok talkshit pasai aq ni , sebok dok sembang kencang blakang aq en ? , btw kau tau kan ? kenpe ? bia ar bnde ni  pegi cmtu jee , aq dah penat nk pk2 , btw aq bru pass nanges biler dpt luahkn feelling aq at kau tadi  , semua perit daa kua , kau tau kan? aq jenis cmne ? aq syng hbngn kite sumer , aq rendu dngn kau doe , gelak kau ? cakap kau ? , nasehat kau ? , senyum kau , sumerr aq ,rendu doee , tapi syg kau jao sngt nan aq now , aq jee yng rase sumer ni , even aq bukn spe2 lam idop kau , btw aq happy sngt dpt kenal kau , dpt kawan nan kau , cm biase laa , anggapan aq dulu , dulu aq pk kau ni Stalker , but aq slah , kau laa kawan yang aq crik , yang leh trime aq seadenye , yang leh hear aq bile aq sad , even kau jao , and kau cube tok selami prasaan aq gak , now pown kau dh ade kasih syng ;') , aq hope bf kau jge prasaan kau at sane , aq hope korng akn kekal smpai bile , ingt auww , semua ynag kite buat kite kene ikhlas , aq syng kau keysha , aq hope relation kite akn kekal auww syg , kau kawan paling the best doe , aq hope kau always happy at sne and btw tq laa , at kawan aq yang sorng tu , coz sudi terus terang nan aq about sumer ni , aq syg kau jugak ! , aq hope kite takn gadoh , and aq hope jugak kau akn stay kajang balek keysha , aq harap sngt doe , aq rendu kau sngt , aq nak kau ingat lam pale otk kau , yang aq always ingt kau , aq bhgie kenal kau doe ! 
♥ ♥ LOT OF LOVE ♥ ♥ 

Sincerely:Trexsmanson

No comments:

Post a Comment